תקלה פייסבוק - ×™.מ. אשכול אחזקות בע"מ - כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע.

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": פלא from 3.bp.blogspot.com
פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

אפליקציות וואצאפ, אינסטגרם ופייסבוק (צילום:

כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. אופני יקיר - ש×
אופני יקיר - ש×"רות מנחם ×'×'ין from media.easy.co.il
משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע.

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב .

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . Haimpc - ק×
Haimpc - ק×"ילת ×'רזיל 7, תל א×'×™×' יפו from easy.co.il
גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. אפליקציות וואצאפ, אינסטגרם ופייסבוק (צילום: קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

תקלה פייסבוק - ×™.מ. אשכול אחזקות ×'×¢"מ - כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.